Udruženje e-Razvoj u saradnji sa agencijom Profy Multi Media, članicom Udruženja e-Razvoj, organizuje dvodnevni seminar sa radionicom na temu:

Rad u Google AdWords alatu na postavljanju kampanja na pretraživačkoj mreži – search

Nivo seminara: početni i napredni

Mesto održavanja: ZIRA Hotel, ul. Ruzveltova 35, Beograd, boardroom

Vreme održavanja: 15. i 16. septembar 2016, 09:30 – 16:15 h

Seminar/radionica je namenjen svima koji žele da upoznaju način plasiranja oglasa na Google pretraživačkoj mreži, (search mreži).

Cilj seminara/radionice je:

  • da dobijete sistematizovane informacije
  • da na licu mesta možete da pitate sve što vas zanima
  • da odlučite da li ćete raditi sami ili obučavati nekog u okviru svoje firme ili angažovati stručnjaka/agenciju da radi taj posao

Nastavni program će obuhvatiti sledeća poglavlja:

  1. Kako funkcioniše Online oglašavanje na Google
  2. Šta su Google Adwords oglasi?
  3. Gde se prikazuju?
  4. Kako ih prepoznajemo?
  5. Koje su prednosti, a koje slabosti AdWords alat
  6. Otvaranje AdWords naloga (u koliko ga već nemate)
  7. Povezivanje AdWords naloga sa Google Analytics nalogom sajta koji želite da reklamirate Marketing plan
  8. Odabir proizvoda ili usluge koja se oglašava
  9. Postavljanje cilja kampanje
  10. Odabir ključnih reči korišćenjem alata za ispitivanje tržišta
  11. Definisanje parametara koji će se tokom kampanje pratiti.

Više informacija i način prijave pogledajte ovde