Privilege Klub je besplatna usluga za članove Unije poslodavaca Srbije, čiji je cilj razvijanje preduzetničke i unutarprivredne solidarnosti i pomaganje srpskim preduzećima da u godinama ekonomske krize ojačaju svoju konkurentnost, pronađu nove poslovne partnere i povećaju plasman svojih proizvoda i usluga.
Članovi Privilege kluba mogu postati svi privredni subjekti, članovi Unije poslodavaca Srbije koji omoguće popust na svoje usluge drugim članovima UPS-a. Da bi članovi UPS-a ostvarili popuste na usluge članova Privilege kluba dovoljno je da fotokopiju Pristupnice Unije poslodavaca Srbije pokažu prilikom kupovine proizvoda ili korišćenja usluga svih kompanija navedenih na ovoj web strani.

Ukoliko ste zainteresovani za članstvo u Privilege klubu, molimo Vas da pošaljete tekst Vaše ponude i logo firme na a.kovacevic@poslodavci.rs
U slučaju da imate bilo kakve reklamacije prilikom kupovine proizvoda i korišćenja usluga na koje ostvarujete pravo Vašim članstvom u Uniji poslodavaca Srbije javite sa na tel. 011/31 60 248 ili na mail a.kovacevic@poslodavci.rs

Montenegro Airlines za članove UPS

ĐURO SALAJ

Đuro Salaj – škola stranih jezika obezbedila je popust od 30% za članove Unije poslodavaca Srbije.

Opšti poslovni engleski – Rad sa udžbenicima Market leader koji sadrže originalne tekstove Financial Times-a i analize stvarnih slučajeva omogućiće vam razvijanje veština potrebnih u svakodnevnoj komunikaciji s poslovnim partnerima.

Specijalizovani kursevi poslovnog engleskog obuhvataju sledeće oblasti:

  • makroekonomija
  • bankarstvo i finansije
  • finansijska tržišta i upravljanje finansijskim institucijama
  • centralno bankarstvo i monetarna politika
  • berza i berzanski poslovi

Program kursa poslovnog engleskog omogućava  i sticanje međunarodno priznate diplome poslovnog engleskog jezika.

BEC – Bussines English Certificate – međunarodno priznati ispit kojim se procenjuje sposobnost korišćenja engleskog jezika u poslovnom okruženje

ICFE (International Certificate in Financial English) – međunarodno priznat ispit namenjen je za pojedince čiji maternji jezik nije engleski i kojima je finansijski engleski potreban radi efektivne performanse u poslovnim situacijama.

ACCA (The Association of Chartered Certified Accountants) – kvalifikacije priznate su od zemalja članica Evropske Unije i Ujedinjenih Nacija. Pokriva sve oblasti poslovanja od finansijskog izveštavanja i finansijske analize, bankarstva, konsaltinga, upravljačkog računovodstva, poslovnog oporezivanja i prava do revizije, kao i poslovne etike.

Engleski za medicinske radnike – namenjen kvalifikovanim lekarima, stomatolozima, farmaceutima i studentima medicinskih nauka koji žele da rade u engleskom govornom okruženju.

Pravni engleski – namenjen prvenstveno pravnicima, ali i ostalim zaposlenim u organizacijama ili preduzećima sa pravnom službom.

Osobe za kontakt:

Jelena Simić, organizator: 063/374-666

Emilija Nikolić, organizator: 063/ 427-548

Škola stranih jezika „Đuro Salaj“
Nemanjina 28, 11 000 Beograd
tel: +381 (0)11 3619 462, +381 (0)11 3621 614
e-mailjezici@eunet.rs
web.www.skolastranihjezika.edu.rs

ADVOKATSKA KANCELARIJA – LAW OFFICE

Advokatska kancelarija – Law Office je specijalizovana za sve poslove iz oblasti domaćeg i medjunarodnog privrednog prava: osnivanje i registracija firmi , mešovitih preduzeća, zajednicka ulaganja, promene osnivača; naplata potraživanja; radni odnosi, zastupanje stranih fizičkih lica – radne dozvole i vize; zaštita industrijske svojine, kupovina – prodaja firmi; promet nepokretnosti.

Pozivamo članove UPS da se obrate advokatskoj kancelariji Law Office ukoliko žele besplatne savete iz oblasti naplate potraživanja. Odgovore na najčešća pitanja o naplati potraživanja možete pročitati ovde.

Advokatska Kancelarija – Law Office Takovska 13, 11 000 Beograd,
T : 381 11 3227133
Mob. + 381 63 383 116

www.businesslawserbia.com

AGENCIJA TANIMI

AGENCIJA TANIMI
Čišćenje i održavanje higijene objekata

Poštovani,

Dozvolite da se predstavimo: mi smo agencija “TANIMI”, specijalizovana agencija za čišćenje i održavanje higijene u Vašim poslovnim i stambenim prostorijama.

Usluge koje Vam nudimo su:

– pranje, zaštita i poliranje tvrdih površina
– pranje mekih površina (tepisi, itisoni, mebla…)
– čišćenje i održavanje poslovnog prostora
– čišćenje objekata nakon građevinskih radova i adaptacija
– čišćenje i održavanje stambenih objekata

Naš poslovni tim bi napravio predlog radova u skladu sa Vašim potrebama i radnom vremenu, i isti sproveo kakav je dogovoren. Naš zadatak je da održavamo standarde koji su dogovoreni.

Takođe Vas ovim putem pozivamo da posetite naš sajt http://www.agencijatanimi.webs.com preko kojeg biste se detaljno upoznali sa kompletnim asortimanom naših usluga.

U nadi da ćete i Vi biti još jedan od naših zadovoljnih klijenata.

S` poštovanjem,

agencija TANIMI
Vladimir Marković PR

Agencija TANIMI
Bul. Mihajla Pupina 205 N. Beograd
PIB 107699528
Matični broj 62926988
Tel. 061/314 22 02
Web: http://www.agencijatanimi.webs.com/
E-mail: agencijatanimi@aol.com

ING-PRO

ING-PRO
Besplatan period korišćenja portala propisi.net

Kompanija ING-PRO ponudila je članovima Unije poslodavaca Srbije besplatan probni period za korišćenje on-line baze podataka propisa, sudske prakse, pravnih mišljenja ministarstava, i modela obrazaca i ugovora u toku aprila 2013. godine.

Za besplatno korišćenje potrebno je da dođete na internet adresu www.propisi.net i da u polja za Korisničko ime i Šifru, malim latiničnim slovima upišete:

Korisničko ime: ups

Šifra: april,

a potom pritisnete taster Pristupi.

Nadamo se da ćete iskoristiti ovu ponudu i isprobati servis www.propisi.net

AIR SPEED

AIR SPEED
Preduzece AIR SPEED DOO osnovano je 1992. godine, sa sedištem u Beogradu, ulica Bulevar Kralja Aleksandra 52.

Osnovna delatnost preduzeća je međunarodna špedicija – carinsko posredovanje i zastupanje, organizacija transporta vlastitim i angažovanim prevoznim sredstvima, skladištenje carinske i necarinske robe, spoljna trgovina – uvoz i izvoz, kao i celokupna stručna pomoć i savetovanje, u vezi sa spoljnotrgovinskom delatnošcu.

Dugogodišnjim radom, preduzeće AIR SPEED DOO je steklo dragoceno iskustvo u pomenutoj oblasti, i sa uhodanim timom od 32 stručno osposobljenih ljudi u svakoj prilici može udovoljiti najsloženijim zahtevima klijenata.

Za članove Unije poslodavaca Srbije, preduzeće AIR SPEED DOO je obezbedila posebne pogodnosti za svoje usluge.

Kontakt

AIR SPEED DOO

Bulevar Kralja Aleksandra 52/1

11000 Beograd, Srbija

tel/fax:
+381 11 32 38 518
+381 11 32 44 483
+381 11 32 42 416

e-mail: airspeed@eunet.rs

EKVILIBRIJUM

EKVILIBRIJUM
Popust na racunovodstvene usluge

Ukoliko su Vam potrebne kvalitetne knjigovodstvene usluge, detaljne analize poslovanja i svih bilansnih pozicija, analize rezultata poslovanja, poresko savetovanje i konsalting usluge – mlad i savremen kolektiv sa odličnim veštinama u usvajanju novih zakonsih propisa i primene istih stoji Vam na raspolaganju sa svom neophodnom opremom i znanjem.

Potrebne informacije dostavljamo putem interneta ili usmeno. Biće nam izuzetno zadovoljstvo i velika čast da sarađujemo sa Vama. Svim članovima Unije poslodavaca pružamo sledeće pogodnosti – prvi mesec gratis, a prilikom ugovaranja cena za knjigovodstvene usluge obezbeđenje najpovoljnijih uslova.

KONTAKT:

Maja Marjanović
Agencija “EKVILIBRIJUM”
Trg slobode 3, Novi Sad
tel/fax 021/66-23-815
mob. 065/519-49-74
mob. 060/0304040
ekvilibrijum.ns@gmail.com

MOJTIM

MOJTIM
Upravljanje ljudskim potencijalima

MojTim.com je sajt posvećen upravljanju ljudskim potencijalima, a namenjen poslodavcima, menadžerima, osobama koje se bave HR-om i svima koji upravljaju timovima.

Sajt pruža korisne informacije i alate za regrutaciju, selekciju, organizovanje i motivisanje zaposlenih, podizanje radne uspešnosti i generalni razvoj ljudskih potencijala, čime pomaže u građenju i vođenju uspešnih timova. Ovime se pruža praktična podrška osobama koje upravljaju ljudskim resursima, olakšava i ubrzava njihov svakodnevni rad i pomaže u strateškom planiranju i razvoju.

MojTim.com želi da doprinese širenju pozitivnih praksi u upravljanju ljudskim potencijalima, kao i da pomogne osobama koje rade u ovoj oblasti da budu u toku sa stručnim dešavanjima i da koriste dodatne mogućnosti za sopstveni profesionalni napredak.

Takođe, MojTim.com podstiče ulaganje u zaposlene, negovanje i razvoj njihovih potencijala, vođenje ljudi kroz proces ličnog i profesionalnog usavršavanja i njegovo usklađivanje sa potrebama efikasnog funkcionisanja timova.

Verujemo da će poslodavci prepoznati značaj ovog sadržaja i da će primenom povećati efikasnost svojoh zaposlenih i unaprediti rezultate poslovanja.

Kontakt
Tel: 024/650-510;
E-mail: info@MojTim.com
web: http://www.mojtim.com

GO4STAR

GO4STAR
Popust na uslugu telefonskog broja sa zvezdicom

Kompanija go4star u partnerstvu sa mobilnim operatorima Telekom Srbija i Vip mobile, donosi potpuno nov i atraktivan vid komunikacije sa klijentima, novom uslugom pozivanja telefonskog broja sa zvezdicom – *BROJ, npr. *1000, *309. Kako kratki kodovi mogu da budu izraženi i kao slovne kombinacije prema rasporedu na tastaturama mobilnih telefona, nudimo i mogućnost biranja tzv. *BRAND, npr. *ERSTE (*37783) i *ZANIMANJE npr. *TAXI (*8294) brojeva. *BROJ usluga time postaje moćan marketinški alat koji omogućava da se:

– pažnja klijenta lako zadobije
– skrati vreme za koje će potencijalni klijent doći do željene usluge ili proizvoda
– istakne prepoznatljivost proizvoda/usluga

Pažljivo odabran *BROJ može:

– povezati Vaš brend sa brojem telefona Vašeg call centra: 011 31 31 273 postaje *INFO (*4636)
– izdvojiti Vas od konkurencije i omogućiti veći udeo na tržištu
– omogućiti da broj telefona iz vaših reklama privuče pažnju potencijalnih klijenta koji ga neće zaboraviti i koji će ga pamtiti danima pre nego što vas pozovu
– omogućiti da se o vašem novom broju priča – dodatan besplatan „ word of mouth“ marketing
– motivisati potencijalne klijente da pozovu baš vas
– povećati broj poziva upućenih call centru vaše kompanije za 10-30 %

Poznato je da svi klijenti koje dobijete kroz reklame koštaju. Povećanjem odziva na vašu reklamu, svaki sledeći klijent vas košta manje. *BROJ vam pomaže da uvidite koje reklame su za vas najefektivnije. Eliminisanjem reklama koje ne izazivaju pažnju i ulaganjem u one koje zaista motivišu na akciju vi dodatno povećavate ROI svoje marketinške kampanje.

*BROJ usluga se sastoji od :

– Mesečnog zakupa i održavanja *BROJa
– Mesečnog izveštavanja o broju poziva na *BROJ iz mobilnih mreža mt:s i Vip mobile
– Učešća vašeg *BROJa i brenda u marketinškim kampanjama koje go4star bude vršio u cilju promocije i oglašavanja *BROJ usluge kroz različite kanale i medije

*BROJ usluga je dostupna svim članovima Unije poslodavaca Srbije sa specijalnim popustom od 50-75% na sve kategorije brojeva u toku prve godine.

Za sve dodatne informacije pozovite *1000 iz mt:s ili Vip mreže, putem fiksnog telefonskog broja 011/313-1172 ili posetite našu web stranicu www.go4star.rs

OMNISOFT

Omnisoft
Popust na implementaciju informacionih sistema

Omnisoft nudi posebne pogodnosti članovima Unije Poslodavaca Srbije za sve informacione usluge i proizvode u svojoj ponudi i to:

– 10% na implementaciju poslovnog programa ERP Datalab Pantheon
– 5% za kupovinu licenci poslovnog programa ERP Datalab Pantheon
– 5% za kupovinu Microsoft licenci (Windows, Office i slično)
– 15% na kupovinu bilo kog vertikalnog rešenja – Mobilna prodaja, Warehouse Management System

Za više informacija o našim proizvodima i uslugama možete pogledati na www.omnisoft.rs.

Kontakt:
Branislav Cicak
branislav.cicak@omnisoft.rs
www.omnisoft.rs
Tel 060-6789-023

WIENER STADTISCHE

Wiener Städtische
Wiener Städtische osiguranje ponudilo je svim članovima Unije poslodavaca Srbije popuste u rasponu od 10 do 15% na celokupan program osiguranja.

Popusti se odnose na sve tipove osiguranja koja koriste privredni subjekti:

– Osiguranje imovine
– Osiguranje robe u domaćem i međunarodnom transportu
– Osiguranje industrijskih i velikih rizika
– Osiguranje službenih motornih vozila (kasko osiguranje)
– Osiguranje zaposlenih od posledica nesrećnog slučaja (uskoro će postati obavezno u Srbiji)

Za sve informacije obratite se Jeleni Jevtović na E-mail j.jevtovic@poslodavci.rs, tel. 011/3160 248 ili Žarku Šakiću na tel. 064/641-3076

METRO CASH & CARRY

METRO CASH & CARRY
Dostava kancelarijskog materijala

Poštovani,

u prilici smo da Vam ponudimo mogućnost snabdevanja u našim distributivnim centrima, kako biste u potpunosti podmirili potrebe poslovanja Vaše kompanije.

Naime, kao novu povoljnost na teritoriji Beograda, Metro nudi servis prevoza robe namenjene potrebama kancelarija iz segmenta kancelarijskog materijala, uređaja i nameštaja, sredstava i opreme za čišćenje, kao i pića, kafe i pratećih programa za reprezentaciju.

Katalog u elektronskoj verziji kao i izvod iz asortimana za kancelarijske potrebe je dostupan na Metro sajtu

http://www.metro.rs/servlet/PB/menu/1181721_l41/index.html

Dodatne povoljnosti su:

– mogućnost izdavanja većeg broja kartica za kupovinu u Metro-u,
– besplatna isporuka kancelarijskog nameštaja do Vaše kancelarije,
– mogućnost pristupanja e-club@METRO programu (http://klub.metro.rs) sa
posebnim pogodnostima za članove kluba
– plaćanje kobrendiranim karticama (Credit Agricole banka), Visa/MasterCard/Maestro karticama izdatim od Banca Intesa, kao i svim Visa, MasterCard, Maestro, DinaCard i American Express karticama u beogradskim radnjama
– redovna direktna komunikacija elektronskim putem sa informacijama o aktuelnim ponudama i novostima ( registrujte svoju mejl adresu na pultu na ulazu u svaki distributivni centar)
– poklon vaučer za Vaše zaposlene
– priprema novogodišnih paketića i poklon korpi za sve svečane prilike

Sve što je potrebno da uradite je da nam se javite na neki od sledećih brojeva telefona, zavisno od distributivnog centra u kome nameravate da se snabdete, i dobićete sve potrebne informacije:

DC Zemun
tel: 011/ 3777 116
e- mail: customermanager.st20@metro.rs
DC Krnjača
tel: 011/ 2073 108
e- mail: customermanager.st21@metro.rs

DC: Novi Sad
tel: 021/ 4801 908
e- mail: customermanager.st22@metro.rs

DC: Niš
tel: 018/ 518 408
e- mail: customermanager.st23@metro.rs

DC: Kragujevac
tel: 034/ 307 917
e- mail: customermanager.st24@metro.rs

DC Vidikovac
tel: 011/ 2927 708
e- mail: customermanager.rsst25@metro.rs

DC Subotica
tel: 024/ 626 608
e- mail: customermanager.st26@metro.rs

Metro Cash & Carry – kontakti

Metro Cash & Carry – Ponuda kancelarijskog materijala

LEMMARK MEDICAL

LEMMARK MEDICAL
Uni-med poslovna kartica

Lemmark – Vaša poslovna,  putna i medicinska asistencija

Postanite član: UPS Club-a i Lemmark Medical Fonda koji će Vam omogućiti privilegovane usluge: 20 – 80 %  popusta kod članica kluba, zdravstvene usluge u 40 privatnih ordinacija, kao i besplatne usluge: roaming-a, putnog osiguranja, izrade internet prezentacija i dr.

POPUSTI U VODEĆIM KOMPANIJAMA SRBIJE 

 

Call  centar Coris – 24 h asisencija u pružanju usluga besplatno
Garancije odloženo plaćanje pomoć na putu do 300 e besplatno
Osiguranje-hoteli zdravstveno osiguranje na 10.000 eura besplatno
LM Sajt kreiraj sam sajt, osnovni sajt, domen besplatno
SMS poruke poruke o novim čl. i popustima besplatno
PennyBank registracija za povrat novaca pri kupovini besplatno         
Goriva          kupovina na admin. zabranu  ili  popust 2 %
AVIA Radun    firme odloženo plaćanje do 45 dana i rabat do 5 %
Pomoć na putu   Coris asistence paket 24 h. u SRB i EX-YU 20 %
Car servis     praćenje:  automobila, kamiona, autobusa 20 %
Medical Club     20 gradova – lečenje u  40 privatnih ordinacija 20 %
LM Travel          kartica asistencije i putno zdrav. osiguranje 20 %
Sava osiguranje   nezgoda, ekstra popust za pojedince i firme 20 %
SkyNet internet   u roamingu po EU cenama  od  0,50 € / 1 MB 90 %
Travel  SIM         dolazni roaming besplatno,  odlazni roaming jeftiniji 70 %
SMS  Marketing  slanje grupnih poruka sa našom bazom 50 %
Orion-Telekom    internet,   fiksni telefoni,    TV,   hosting 5-20 %
Montenegro Airlines  popust na linijama ka C.Gori i inostranstvu 50-70 %
Avio karte-svet     Magelan,  izdavanja karte samo 5 eura, popust 70 %
Turist. Agencije   Magelan,  putovanja, smeštaj  sajmovi u svetu 3-5 %
Bus    prevoz       Feniks, popust na kupovinu karata za ino. linije 20 %
Hoteli – svet   direktne rez. i najniže cene sa popustom do 50 %
Hoteli Poslodav.  rezervacije u hotelima Srbije sa popustom  do 50 %
Restorani    popust za imaoce kartice u Srbiji 10-20 %
Wellness – 5 *      opuštanje, lepota, zdravlje, uravnoteženost, stres 20 %
Banje  Srbije     Vrnjačka, Vranjska, Vrdnik, Sokobanja i dr. 15 %
Časopisi         Travel magazine  god. preplata – popust 20 %

 

Članarina:God. 2014/15 …  3.000 din/god. po osobi
CORIS : Call centar   011.36.36.999
Lemmark – Privilege Club
Kako postati član Business Travel Medical Cluba? – Tel. 022/510-510

kartica-front

PLANS

PLANS
Zakup skladišnog prostora

Preduzeće PLANS, ima desetogodišnje iskustvo u bavljenju uslužnim plastificiranjem odnosno elekrostatičkim nanošenjem boje u prahu na metalne, prevashodno aluminijumske, površine.

Plastifikacija je postupak oplemenjivanja i zaštite površine metala koji u poslednje vreme doživljava pravi procvat. Ovim postupkom površinske zaštite metala, projektantima je pružena mogućnost širokog izbora u svim granama privrede s obzirom na kvalitet i spektar boja koji stoje na raspolaganju.

Sam postupak se odvija u tri faze:
1. Hemijska priprema površine metala
2. Nanošenje boje u prahu
3. Rastapanje praha pečenjem.

U mogućnosti smo da vam ponudimo u zakup skladišni prostor površine 350 m2 na atraktivnoj lokaciji u industrijskoj zoni Sever I u Novom Sadu sa dva prilaza za kamione i otvorenim prostorom površine max 500 m2, kao i jednu kancelariju. Cena zatvorenog prostora je 2 €/m2. Za članove UPS kluba prvi mesec zakupnina GRATIS.

KONTAKT:

PLANS DOO
Novi Sad
Miroslava Prodanovica Micka 16
Industrijska zona Sever I
Tel 021/6412-548, 6413-803
plans@eunet.rs
http://www.plans.rs

BUSINESS PLUS

BUSINESS PLUS
Zakup skladišnog prostora

BUSINESS PLUS doo osnovan je 2006. godine. Osnivači su 4 domaća pravna lica, a osnivački ulog je bio kupovina 4ha u indurstrijskoj zoni u Novoj Pazovi, sa kompletnom infrastrukturom i nekoliko objekata ukupne površine 5.000 m2.

Dve godine je rađeno na projektu parcelizacije, i u septembur 2008. godineusvojen je projekat urbanizacije kojim je ceo kompleks podeljen na 7-8 komercijalnih parcela na kojima je moguće podići preko 30.000 m2 objekata raznih sadržaja, počev od trgovačkog centra, benzinske pumpe, ugostiteljskih, proizvodnih i sladišnih sadržaja.

Kompleks ima izvanredan položaj i nalazi se 300 m duž magistralnog puta M22-1 Beograd-Novi Sad (stari put), na izlazu iz Nove Pazove ka Staroj Pazovi.

Članovima UPS Kluba dugoročno nudimo mogućnost različitih komercijalnihdogovora u izgradnji kompleksa: zajedničko ulaganje, izgradnju za poznatogkupca na bazi dugogodišnjeg zakupa, projektno finansiranje i dr.

Trenutno, u mogućnosti smo da povoljno ponudimo otvoreni i zatvoreni skladišni prostor za iznajmljivanje: 1.5 EUR/m2 za otvoreni i 3 EUR/m2 za zatvoreni skladišni prostor, sa dodatnim uslugama manipulacije (utovar,istovar, prevoz do krajnjeg kupca) i vođenja operativnog magacioskog poslovanjasa dostavom dnevnog stanja na kraju svakog radnog dana. Ugovori se potpisuju naminimum 6 meseci, uz uplatu depozita za 2 poslednja meseca trajanja ugovora(koliko traje i otkazni rok). Mesečni zakup plaća se 15-og u mesecu za tekućimesec, a za članove UPS Kluba prvi mesec je GRATIS.

Kontakt:
BUSINESS PLUS doo
Cara Dušana 139, Nova Pazova
Tel. 022/32-36-37, 32-36-60
Fax 022/32-22-30
E-mail: businessplus@nadlanu.com
www.businessplus.rs

CREDICOM

CREDICOM
5% popusta na beli cement “Glečer”

CREDICOM INTERNATIONAL D.O.O. je spoljnotrgovinsko preduzeće, partner velikih svetskih proizvođača. Već šesnaest godina uspešno se bavimo uvozom i distribucijom specijalnih proizvoda, polufabrikata i sirovina, kako za građevinsku industriju, tako i za industriju boja i vatrostalnih materijala.

Super beli cement glečer je beli portland cement, proizveden vrhunskom tehnologijom od probranih sirovina niskog sadržaja gvožđa i magnezijuma. Dodavanjem pigmenata belom cementu, može se dobiti raznoliki spektar čistih boja. Beli cement glečer karakterišu čiste, svetle i postojane boje.

Primena

Beli cement se koristi za arhitektonske i dekorativne elemente u proizvodnji:

Stambenih i poslovnih zgrada
Opreme za parkove i bašte
Bazena, akva parkova i fontana
Muzeja, istorijskih postavki, gradskih trgova
Bolnica, centara za razvoj i specijalnih labaratorija.

Unutrašnji i spoljašnji elementi:

Dekorativni kipovi i spomenici
Balkoni, stepenice, pragovi, lukovi
Pločnici i behaton ploče
Podni mozaici, zidni i plafonski ukrasi

Drumski elementi:

Betonske barijere, ograde, zidovi za zvučnu izolaciju
Ivičnjaci, stubovi, “New Jersey” razdvajajuća betonska zaštita.

Kontakt
TEL/FAX: 00381.11.3290-948, 3292-290, 3292-429
MOB: 00381.63.360-852
OFFICE@CREDICOM.RS
WWW.CREDICOM.RS

10% popusta za članove UPS Kluba: Reklamiranje na gradjevinskom portalu gradjevinskefirme.com

gradjevinskefirme.com je tematski portal preduzeća Credicom International d.o.o. koje već 17 godina uspešno posluje u građevinskoj industriji. S ovim projektom Credicom želi da omogući građevinskim firmama u Srbiji, i drugima iz regiona ex – YU da unaprede svoje poslovanje i omugući im veoma povoljno internet reklamiranje koje nije bilo dostupno do sada zbog monopola na tržištu građevinskih tematskih portala.

Kontakt
TEL/FAX: 00381.11.3290-948, 3292-290, 3292-429
MOB: 00381.63.360-852
OFFICE@GRADJEVINSKEFIRME.COM
WWW.GRADJEVINSKEFIRME.COM

ECONOM:EAST

ECONOM:EAST
10% popusta na pretplatu za poslovne magazine

INFO TECHNOLOGIES

INFO TECHNOLOGIES
5% popusta kod implementacije informacionih sistema i knjigovodstvenih usluga

Info Technologies d.o.o. je privatno preduzeće za informatički inženjering, koje već 20 godina uspešno posluje na domaćem tržištu u oblasti savremenih informacionih tehnologija.

Info Technologies svojim sadašnjim i potencijalnim korisnicima može ponuditi sledeće proizvode i usluge:

– IT Navigator informacioni sistem
– IT Bilans knjigovodstvene usluge
– Konsultantske usluge

Naš proizvod IT Navigator predstavlja snažan alat u vidu integralnog informacionog sistema projektovanog po savremenim ERP principima, koji na pravi način pokriva sve poslovne funkcije u Vašem preduzeću i predstavlja značajnu pomoć u donošenju poslovnih odluka.

Naša rešenja se uspešno koriste u preduzećima različitog profila delatnosti i veličine, od malih i srednjih preduzeća do velikih sistema sa nekoliko hiljada zaposlenih. Naš tim sačinjen je od stručnjaka iz oblasti informacionih tehnologija, računovodstva i poslovnih finansija. Korisnici naših programa dobijaju stručnu obuku za korišćenje programa, kvalitetnui profesionalnu podršku putem interneta i telefona, kao i konsultacije u vezisa primenom važećih propisa iz oblasti finansija.

Knjigovodstveni servis IT Bilans pruža profesionalne knjigovodstvene usluge za srednja i mala preduzeća. U svom radu koristi najsavremenije informacione tehnologije. Za svoj rad preuzimamo svu odgovornost. Svojim klijentima nudimo kvalitetne konsultatske usluge iz oblasti Zakona o računovodstvu, Zakona o PDV, Zakona o porezu na dohodak, Zakona o doprinosima… Osnovni cilj nam je da sa sigurnošću ponudimo savremen, stabilan i proveren softverski sistem, stručne i pravovremene konsultatske i knjigovodstvene usluge koje će biti sigurna osnova za donošenje pravovremenih i kvalitetnih poslovnih odluka top menadžmenta.

Kontakt

Info Technologies d.o.o.
Šilerova 23g, 11080 Beograd
Narodnih Heroja 7/3, 11070 Beograd

telefon: 011/269-89-90
fax: 011/319-65-67
web: www.navigator-info.com
mail: office@navigator-info.com

INSTITUT ZA ISTRAŽIVANJA I PROJEKTOVANJA U PRIVREDI

INSTITUT ZA ISTRAŽIVANJA I PROJEKTOVANJA U PRIVREDI
10% popusta na usluge inžinjerskog konsaltinga

NIB ALTERNATIVA

NIB ALTERNATIVA
10% popusta na izradu TV reklame, promotivnog filma i grafičkih marketinških usluga

Produkcijska kuća NIBAlternativa nudi svim članovima Unije poslodavaca Srbije popust od 10% na izradu svih video i audio reklama, televizijskih spotova, kratkometražnih i dugometražnih promotivnih filmova.

Takođe, NIBAlternativa će omogućiti isti popust i na sve druge grafičke usluge iz svog asortimana za različite marketinške akcije, kampanje i prezentacije članova UPS. U te grafičke usluge spadaju izrade svih oblika štampanog marketinškog materijala i dizajniranje plakata, bilborda, flajera, brošura, blokova, kalendara i svih drugih oblika sito i offset štampe.

NIBAlternativa je ugledno preduzeće sa dugačkom referentnom listom uglednih klijenata, a od njenih autentičnih proizvoda poznati su film o Miroslavljevom jevanđelju “U početku beše reč”, serijal “Mediteranski brevijar”, humoristički serijal “Nacionalna kuhinja”, satirične novine “Naša krmača” i mnoštvo drugih kreativnih video, audio i grafičkih proizvoda.

Kontakti
011/3055-727; 065/3345-060
Beograd, Borska 29
alternib@gmail.com
alternib@yubc.net

TRENKWALDER

TRENKWALDER
50% popusta pri prvom posredovanju u zapošljavanju

Više od 20 godina iskustva čine nas jednim od najuspešnijih preduzeća u oblasti pružanja kadrovskih usluga. U svom poslovanju se zalažemo za partnerske odnose sa klijentima i saradnicima što postižemo zahvaljujući:

– rasprostranjenoj mreži filijala u celoj Srbiji
– najboljoj brigi na licu mesta
– preko 20 godina regruterske veštine
– velikoj bazi kvalifikovanih kandidata
– jedinstveno preduzeće u oblasti pružanja kadrovskih usluga sa „Investor in People“ sertifikatom
– kompetentno posredovanje

Kroz rad na privremeno-povremenim poslovima, rad na određeno vreme i posredovanje pri zapošljavanju, obezbeđujemo vam više fleksibilnosti i kvalifikovane saradnike u sledećim oblastima:

– administracija / finansije / prodaja
– tehnika / IT
– zanatstvo / industrija / građevinarstvo
– trgovina i turizam

PARAGRAF LEX

PARAGRAF LEX
Elektronska baza propisa

Privredno društvo Paragraf Co kroz svoju elektronsku pravno-ekononomsku bazu Paragraf Lex već 15 godina objavljuje propise i sve ostale dokumente potrebne za rad pravnika, ekonomista, bankara, računovođa, odnosno svih onih čiji je rad u vezi sa praćenjem propisa.

Pored kompletne baze propisa u Paragraf Lex-u nalaze se i impozantne zbirke sudske prakse domaćih i stranih sudova, službenih mišljenja, modela za izradu ugovora, modela za pokretanje i vođenje sudskih i drugih postupaka, modela opštih i pojedinačnih akata, modela u postupku osnivanja, statusne promene, promene pravne forme i reorganizaciju, propisa evropskog i drugih stranih prava, carinske tarife…

Pored nabrojanih dokumena u Paragraf Lex bazi nalazi se i Paragraf Ten (baza javnih nabavki), Kalkulator sudskih taksi i Kalkulator kamata, te elektronski časopisi:

e-Pravni instruktor
e-Poresko-računovodstveni instruktor
e-Budžetski instruktor
e-Carinski instruktor
e-Instruktor za finansijsko tržište
e-Press

Svim članovima UPS Paragraf kompanija omogućava zasnivanja prve pretplate po ceni obnove, što čini popust u iznosu od oko 11,5%.

Kontakt
Vanja Rodić, dipl. pravnik
Sektor stručne promocije i komercijale

Tel. +381 11 3290 393
Fax. +381 11 2751 723
Mob. +381 63 379 728
E-mail. vanja.rodic@paragraf.rs
http://www.paragraf.rs/

CASH BACK IMO

CASH BACK IMO
Refundacija PDV-a za pravna lica

Firma CASH BACK IMO je ekskluzivni zastupnik švajcarske firme CASH BACK koja se preko 25 godina bavi isključivo refundacijom PDV-a za pravna lica i ima svoje kancelarije u preko 30 država Evrope, Amerike i sveta.

Preduzeće CASH BACK IMO je specijalizovano za usluge refundacije (povrata) PDV-a iz inostranstva, za firme iz Srbije na ime troškova usluga načinjenih u inostranstvu. Pored usluga, moguće je refundirati (povratiti) i PDV koji je plaćen po osnovu uvoza roba.

U najvećem broju država refakcija PDV-a se vrši na principu reciprociteta između države x i države y pod uslovom da obe primenjuju sistem PDV-a. S obzirom da se PDV primenjuje u Srbiji, stekli su se uslovi da se firmama iz Srbije, refundira PDV koji su platile u inostranstvu po osnovu troškova usluga, kao što su troškovi sajmova, seminara i simpozijuma; troškovi raznih kotizacija; troškovi hotelskog smeštaja; troškovi putarine i goriva; troškovi dorade i obrade proizvoda; iznajmljivanje automobila itd.

Naš najveći kvalitet jeste mreža naših kancelarija u Evropi, Americi i drugim delovima sveta. Zahvaljujući tako razgranatoj mreži kancelarija, CASH BACK uspešno,profesionalno i blagovremeno obavlja refakciju PDV-a za svoje klijente

Stope PDV-a u Evropi se kreću od 17-25% što znači da se, u proseku, refundacijom može uštedeti 1/5 troškova.

Za sada je refundacija moguća iz 18 zemalja i to: Austrije, Belgije, Kanade, Danske, Finske, Francuske, Irske, Island, Izraela, Luksemburga, Malte, Monaka, Holandije, Norveške, Nemačke(za transportne kompanije),Slovačke, Švedske i Velike Britanije. Iz Italije ukoliko trošak najavimo pre nastanka. Navedene države su potpisnice Direktive 13 EU koja promoviše pravo refakcije i trećim državama van EU.

Refundacija PDV-a je moguća i iz republika ex Jugoslavije i to iz Bosne i Hercegovine (za određene usluge), iz Crne Gore (za sve usluge), iz Hrvatske (samo za usluge sajmova).

Slovenija insistira na reciprocitetu koji za sada ne postoji

U većini zemalja zahtevi za refundaciju za tekuću godinu se podnose do kraja juna naredne godine. To znači da je zahtev za refakciju PDV-a plaćenog tokom kalendarske 2010. godine moguće podneti najkasnije do 30. juna 2012. godine.

Napominjemo da naknadu za našu uslugu naplaćujemo tek nakon izvršenja refakcije. Članovima UPS-a nudi se popust od 5% u odnosu na uobičajenu proviziju.

Naši najeminentniji klijenti su: Avio služba Vlade Srbije, Air Pink, Forma ideale, Hemofarm, Hypo Alpe Adria Banka, British American Tobaco, Travel centar, Telekom Srbija, Privredna komora Srbije, Stup (Vršac), Turistička organizacija Srbije, Roche, Foodland, Politika, RTS, Miteco, Raiffeisen banka, MPC, Comtrade, Pexim , VIP Mobile, Vaterpolo savez Srbije i mnogi drugi.

Mirko Vincetić,dipl.ecc.
Managing Director

Svetlana Vukasović
Sales Manager

CASH BACK IMO

Stevana Markovića 8
11080 Beograd (Zemun)
Tel./Fax: + 381 11 3076640, + 381 11 316 2906
cashbackbelgrade@eunet.rs
www.unitedcashback. com

DOM ZDRAVLJA CLINICANOVA

DOM ZDRAVLJA CLINICANOVA
Specijalisticki pregledi

Na dve adrese:
Beograd, Višegradska 26
Beograd, Kumodraška 62-64

Telefon: + 381 11 71 51 777
Dežurni telefon: +381 65 398 08 08
internet prezentacija: http://www.clinicanova.rs
e-mail: office@clinicanova.rs

Usluge Doma zdravlja

Opšta praksa sa kućnim lečenjem
Interna medicina
Alergologija i imunologija
Neurologija
Psihijatrija
Ginekologija
Oftalmologija
Pedijatrija
Radiologija
Medicina rada
Otorinolaringologija (audiometrija, timpanometrija)
Laboratoriske analize (i na vašoj adresi)
Ultrazvuk, kolor dopler i eho srca na terenu
3D/4D ultrazvuk
Rentgen
Mamograf

Posebna ponuda: Usluge Doma zdravlja Clinicanova sa popustom za članove Unije poslodavaca Srbije

Dom zdravlja Clinicanova je ponudio svoje usluge lekarskih pregleda zaposlenih sa posebnim popustom za članove Unije poslodavaca Srbije, čime je ovaj Dom zdravlja predstavio najpovoljnija rešenja za poslodavce koji obezbeđuju posebnu zdravstvenu zaštitu za svoje zaposlene u skladu sa propisima i standardima o bezbednosti i zdravlju na radu. Više o pojedinačnim uslugama možete videti u prilogu:

Usluga ciljanog oftamološkog pregleda zaposlenih sa 60% popusta
Usluga preventivne vakcinacije protiv gripa sa 50% popusta
Usluga periodične preglede zaposlenih na radnim mestima sa povišenim rizikom sa 20% popusta
Usluga sistematskog pregleda zaposlenih sa 60% popusta

Dodatni popusti za članove Unije

20% popusta na preglede lekara i dijagnostiku

10% popusta na usluge laboratorije

60% popusta na sistematski pregled zaposlenih
20% popusta na periodične preglede zaposlenih
50% popusta na uslugu vakcinacije protiv gripa
60% popusta na ciljani oftamološki pregled zaposlenih

GREEN DESIGN

GREEN DESIGN
Konkursi za dizajnerska resenja

GreenDesign.rs je portal jedinstven u Srbiji i regionu, koji je uspeo da na jednom mestu objedini veliki broj dizajnera, različitog radnog iskustva i stila izražavanja, sa jedne strane, i sve one kojima je bilo kakva vrsta dizajna potrebna, sa druge strane. I sve to se dešava online, jednostavno, efikasno i brzo.

GreenDesign.rs organizuje konkurse za sve tipove dizajna: logo, bilbord, flajer, sajt, vizit karte, plakat, ambalaža, ili bilo kakvog drugog grafičkog rešenja, pa čak i video spota. GD zajednici se za samo godinu dana pridružilo preko 1900 dizajnera koji redovno učestvuju na konkursima šaljući svoje predloge i idejna rešenja. GD im pruža mogućnost da učestvuju na konkursima, pokažu svoj talenat radovima na konkursima, i tako steknu potrebno iskustvo i napreduju. Sa druge strane, zainteresovane kompanije dobijaju veliki broj kvalitetnih ideja za svoje dizajnerske potrebe. O zadovoljstvu klijenata govori i podatak da je nekim dizajnerima nakon pobede na GD konkursu ponuđen i posao dizajnera u firmi koja je organizovala konkurs.

Cilj postojanja portala GreenDesign.rs je da omogući kompanijama da povoljno dođu do kvalitetnog dizajna. Kvalitetna vizelna komunikacija je danas od suštinstkog značaja. Male firme, ograničenog budžeta, sebi konačno mogu da priušte kvalitetan dizajn kojim će moći da grade prepoznatljiv vizuelni identitet firme i samo poslovanje podignu na viši nivo. Za već od 6.899,00 dinara (nagrada+troškovi) moguće je objaviti konkurs i dobiti željeni dizajn, jednostavnim odabirom pobednika konkursa. Sa druge strane, korporacije kojima budžet za dizajn nije problem na GreenDesign.rs portalu mogu pronaći sveža idejna rešenja i kroz konkurse steći uvid o načinu na koji veliki broj ljudi doživljava njihovu kompaniju i način poslovanja.

Dakle, sada je kvalitetan dizajn dostupan svima!

Stoga, Green Design nudi svim članovima UPS-a popust od 30% na proviziju pri kreiranju konkursa

KONTAKT:

Green Design doo
Petra Lekovića 57
11000 Beograd
Tel: 063/33-04-33
E-mail: kontakt@greendesign.rs
http://www.greendesign.rs/

INFOSTUD

INFOSTUD
Posredovanje pri zaposljavanju

poslovi.infostud.com je vodeći sajt za zapošljavanje u Srbiji, namenjen poslodavcima i ljudima koji traže posao.

Poslovi.infostud.com pruža informacije o ponudi i tražnji radnih mesta, podstiče pripremu ljudi za nalaženje odgovarajućeg posla i efikasnim metodama ih povezuje sa poslodavcima koji traže kvalitetne radnike.

Poslovi.infostud.com želi da podigne stepen zaposlenosti u Srbiji i da utiče na širenje i unapređivanje mogućnosti zapošljavanja ljudi u našoj zemlji.

Ljudima koji razmišljaju o izboru ili promeni posla i karijere, poslovi.infostud.com teži da proširi vidike o mogućnostima nalaženja posla i aktivnog upravljanja svojim profesionalnim razvojem.

Poslovi.infostud.com želi da podstakne i podrži poslodavce u razvoju pravilne politike zapošljavanja i ulaganja u ljudske resurse i omogući im građenje uspešnih i efikasnih timova.

Kontakt

Tel: 024/650-510;

E-mail: poslovi@infostud.com

web: http://poslovi.infostud.com

RENT FOR EVENT

RENT FOR EVENT
Popust od 10% za iznajmljivanje opreme i 20% za tehnicke usluge

Želite da organizujete seminar, promociju, proslavu… a niste u prilici da obezbedite svu neophodnu opremu i pripremite sve detalje?

Rent for Event Tim će Vam u potpunosti pružiti i tehničku i organizacionu podršku.

Pod motom: “Sve na jednom mestu” obezbeđujemo za Vas sve što je neophodno da biste organizovali događaj i obezbedili da se svi učesnici dobro i ugodno osećaju.

Kompletna ponuda je predstavljena na sajtu www.rentforevent.rs

Iz ponude izdvajamo:

Iznajmljivanje plazma TV, platna, projektora, kamera, rasvete,
ozvučenja, mikrofona, opreme za simultano prevođenje…
Scenografija, bine, konstrukcije, platforme, štandovi…
Moderatori, muzičari, DJ, mađioničari, voditelji…
Ketering (hrana, piće), pribor, stolice, stolovi…
Restorani, hoteli, brodovi, šatori, klubovi…
Baloni, konfete, pena party, vatrometi…
Snimanje, fotografisanje, montaža…
Razni dodaci za žurke, promocije…
Kombi i autobuski prevoz…

Za sva pitanja i predloge:
office@rentforevent.rs

Kontakt osoba:
Milan Stančević
Event manager
+381641222257

METRO MARKET

METRO MARKET
30% popusta na usluge press clippinga

Metro Market je preduzeće čija je delatnost pružanje poslovnih usluga i tržišna komunikacija. Sektor clipBASE specijalizovan je za uslugu izrade press clippinga: skeniramo i kompjuterski obrađujemo novinske članke i informacije vezane za konkretnog korisnika i njegovu delatnost ili prema određenom kriterijumu.

Press clipping je selektivno i kontinuirano praćenje, razvrstavanje i arhiviranje informacija iz štampanih i elektronskih medija prema unapred određenim kriterijumima.

Poznata je vrednost informacija za koje može da se sazna iz medija ili pak da se kroz njih objavi. Odlukom da se pretplatite na naš press clipping zadovoljićete stalnu potrebu da imate prave informacije o tome šta, kako i koje novine pišu o Vašim aktivnostima, partnerima, konkurenciji, klijentima sa kojima sarađujete i svemu onome što ulazi u sferu Vašeg interesovanja.

Svakodnevno se štampa i emituje veliki broj novina i emisija, jednostavno, nemoguće je da samostalno pratite i pronalazite šta se o Vama i temama koje Vas posebno interesuju piše i govori. To je osnovni razlog što veliki broj kompanija, organizacija i pojedinaca koristi usluge našeg press clipping servisa. Na taj način, brzo, kvalitetno i komforno dolaze do potrebnih informacija objavljenih u štampi i na televiziji.

Pored naše standardne ponude preporučujemo da pogledate kako clipBASE sistem izgleda u praktičnoj primeni na adresi http://www.fest.rs u rubrici Press Clipping, kao i na adresi http://www.ccf.org.rs/srp/00.htm u rubrici “Štampa o nama”.

Celokupna baza press clippinga skladišti se na našem serveru, a stoji na Vašem sajtu. Samim tim Vaš server nije opterećen velikim brojem podataka.

U našu korist ističemo, pre svega izuzetan kvalitet skeniranog isečka, koji se dodatno dorađuje kako bi se izbegli nedostatci roto štampe i besplatni mesečni backup na CD-u u 300 dpi rezoluciji koji može da se koristi kako za direktno štampanje tako i u svrhu različitih prezentacija.

Kontakt
Metro Market d.o.o.
11000 Beograd, Višegradska 13,

Telefon: 011/ 3616-127, 3285-020
Fax: 011/2185-591
Web: www.clipping.rs
E-mail: office@clipping.rs

KONSALTING AKTIV

KONSALTING AKTIV
Popust na pruzanje knjigovodstvenih usluga

KONSALTING AKTIV D.O.O. je preduzeće koje se bavi:

– knjigovodstvenim poslovima
– izradom business planova
– konsultantskim uslugama
– poslovima kontrole
– osnivanjem, registracijom preduzeća
– osnivanjem Off-Shore firmi
– poreski konsalting
– privredno pravo

U okviru našeg preduzeća radi tim sastavljen od mladih i obučenih ljudi i ljudi sa dugogodišnjim iskustvom na poljima svojih delatnosti. U našem daljem poslovanju trudićemo se da maksimalno izađemo u susret našim sadašnjim i budućim klijentima. Više informacijama o našem radi možete pronaći na nasem sajtu www.konsalting.rs

Kao član kluba Konsalting nudi ostalim članovima Unije poslodavaca Srbije:

Besplatnu registraciju svih vrsta privrednih drustava i preduzetnika
Vođenje računovodstva prva tri meseca gratis, ili 10% popusta na sve vrste računovodstvenih usluga, trajno.

Direktor
JELIĆ Igor

KONSALTING AKTIV D.O.O.
Blagoja Marjanovića Moše 2, 11070 Novi Beograd
Telefoni: 011/ 317 3879, 011/ 412 6086, 063 / 263 109
e-mail: konsalting@sezampro.rs
www.konsalting.rs

AUTO CENTAR BOBAN

AUTO CENTAR BOBAN
10% popusta za članove Unije Poslodavaca Srbije

Preduzeće za proizvodnju, usluge i promet „ CENTAR BOBAN „ d. o. o. iz Beograda, ul. Dunavska broj 13, osnovano je 1981. godine pod nazivom “Proizvodno, uslužni Centar Boban”. U konkurenciji svih auto kuća iz Srbije Centar Boban je za kvalitetan rad i pružanje usluga više puta dobio godišnja priznanja kao auto kuća godine a 2000. i 2007. godine je od strane organizacije koja okuplja sve automobilske kuće Srbije „Automobilski forum“ dobio priznanja kao AUTO CENTAR DECENIJE 1990-2000 i 2000 – 2007.godine.

„Centar Boban“ d. o. o. zapošljava 100 radnika i uredno izmiruje sve svoje fiskalne obaveze.

Usluge:

– prodaja i servisiranje vozila ŠEVROLET
– benzinska i TNG stanica
– tehnički pregled i registracija vozila
– auto servisi
– automehanika i autoelektrika
– perionica vozila i poliranje vozila
– elektronsko centriranje trapa
– prodavnica novih auto guma, ugradnja i vulkaniziranje
– prodaja i ugradnja dodatne i tuning opreme za sve tipove putničkih i trkačkih automobila (CB TUNING )
– Dynojet
– provera snage na točku automobil
– prodaja i ugradnja gasnih uređaja
– kafe – restoran

Pored navedenih delatnosti Preduzeće je lider u Srbiji u prodaji poliesterskih jarbola i u proizvodnji i digitalnoj štampi zastava i banera.
“Centar Boban” d. o. o. spreman je da ponudi popuste od 10% za sledeću vrstu usluga i roba:

– prodaju jarbola i zastava
– servisne usluge održavanja vozila
– usluge tehničkog pregleda
– vulkanizerske usluge
– usluge perionice vozila

Kada je u pitanju prodaja jarbola i zastava popust može biti i veći, u zavisnosti od okolnosti konkretnog posla.”Centar Boban” može da realizuje i odgovarajuće značajne popuste na prodaju vozila marke “Ševrolet”. Visina popusta bi se posebno dogovarala, u svakom konkretnom slučaju, u zavisnosti od tipa i broja vozila koji se kupuju.

Za više informacija: http://www.centarboban.com/