U sklopu besplatnih usluga koje pružamo svojim članovima pripremili smo nov vodič za poslodavce. Njegova namena je da se ojačaju kapaciteti preduzeća da se oporavi od efekata šoka prouzrokovanog nekom kriznom situacijom na blagovremen i efikasan način. To se može postići sprovođenjem niza koraka koj zapravo predstavljaju razmišljanje o mogućem razvoju događaja, odnosno o načinu upravljanja u neočekivanim situacijama, odnosno onda kada se stvari ne odvijaju kao što je očekivano.

Vodič Vas vodi iz koraka u korak, kroz seriju zadataka, a za realizaciju svakog su ponuđeni odgovarajući alati u vidu adekvatnih tabela. Ovde možete pogledati deo Vodiča, dok je celokupan tekst dostupan u zaštićenom delu naše internet prezentacije namenjenom isključivo članovima Unije poslodavaca Srbije.

 

Korak 1 – Utvrđivanje poslovnog prioriteta

Proces upravljanja kontinuitetom poslovanja mora da počne time što ćete utvrditi šta želite da preduzeće bude u stanju da nastavi da radi kada se nađe u kriznoj situaciji, odnosno koji proizvodi i usluge su od suštinske važnosti i moraju da se održe (u smanjenom obimu, ako je neophodno) tokom trajanja krizne situacije. Zapravo, možete smatrati da bi prekidanje takvih poslovnih aktivnosti bilo preskupo i da preduzeće i zainteresovane strane ne bi mogli sebi to da priušte.

Primer matrice za izračunavanje troškova zbog kašnjenja isporuke (deo)

Da biste videli ceo tekst Vodiča, molimo ulogujte se.

Nadamo se da će Vodič naići na dobar prijem i biti od koristi svim zainteresovanim preduzećima.

Vaša Unija poslodavaca Srbije