Informativni sastanci sa poslodavcima za lakše uključivanje u sistem dualnog obrazovanja

Poslodavci koji žele da se prijave za prijem učenika po dualnom modelu obrazovanja za školsku 2022/2023 godinu, o čemu smo vas već obaveštavali putem našeg sajta, u narednom periodu imaće priliku da dobiju detaljnije informacije na 5 online sastanaka, koje organizuje Privredna komora Srbije. Sastanci su osmišljeni po grupama različitih sektora i biće održani u sledećim terminima:

  • sektor građevine, IT sektor, hemijska, gumarska i industrija nemetala – ponedeljak, 18. oktobar 2021.
  • metalska i elektro industrija, sektor energetike i rudarstva, industrija nameštaja, papira, šumarstvo i prerada drveta -sreda, 20. oktobar 2021.
  • prehrambena industrija, stičarstvo i prerada stočarskih proizvoda, biljna proizvodnja – petak, 22. oktobar 2021.
  • kreativna industrija, saobraćaj, industrija tekstila, odeće, kože i obuće – ponedeljak, 25. oktobar 2021.
  • turizam i trgovina – sreda, 27. oktobar  2021.

Svi sastanci održaće se sa početkom u 11 časova, u trajanju od sat i po vremena. Poslodavci će dobiti sve potrebne informacije u vezi sa dualnim obrazovanjem, procedurom uključivanja, i pravima, obavezama i odgovornostima poslodavaca u dualnom obrazovanju, a deo sastanka rezervisan je i za pitanja i odgovore učesnika.

Ukoliko želite da se prijavite za učešće potrebno je da se registrujete putem sledećeg linka:  https://online.pks.rs/ . Za priključivanje sastanku, na sam dan izabranog sastanka, pristupa se ponovo putem istog linka. 

Jedna od inicijativa Unije poslodavaca Srbije nedavno upućena Socijalno-ekonomskom savetu Republike Srbije odnosi se upravo na reformu obrazovnog sistema u pravcu približavanja realnim potrebama tržišta rada, s obzirom na to da trenutno postoji veliki raskorak između ponude i potražnje.

Prijava poslodavaca za prijem učenika po dualnom modelu otvorena je do 30. novembra 2021. godine.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *